Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
Τι είναι Marketing και η προσαρμογή του στον χώρο του φαρμακείου
Φάσεις εφαρμογής marketing στο φαρμακείο
Τα εργαλεία του marketing στην υπηρεσία του φαρμακοποιού
Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
Τα εργαλεία του marketing στην υπηρεσία του φαρμακοποιού
Η εκπαίδευση του φαρμακοποιού και των υπαλλήλων του στην πώληση
Η διαδικασία της αγοράς σαν σύστημα εισροών και εκροών
Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έσοδο, Έξοδο, Κόστος, Καθαρή θέση, κυκλοφορούν
Βασικοί δείκτες
Εκπτώσεις και προσφορές πωλήσεων
Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Οι δυνάμεις της αγοράς: τι συνυπολογίζουμε εκτός του ανταγωνισμού;
Οικονομική κρίση και στρατηγικές ανάπτυξης: τι επιλογές υπάρχουν;
Καταναλωτικές τάσεις: τι προσέχουμε;
Ένα πρωτότυπο και δημιουργικό σεμινάριο σε δύο ενότητες, που απευθύνεται στο πολύτιμο κεφάλαιο κάθε φαρμακείου: τους υπαλλήλους του!
Όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν ότι η εκπαίδευση του προσωπικού τους αποτελεί την επένδυση που αποδίδει ταχύτερα από κάθε άλλη. Πολύ περισσότερο σε εποχές οικονομικής ύφεσης, όταν απαιτείται η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων.
Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
Logistics
Εξυπηρέτηση Πελατών
Αγορές
Αποθέματα