Θ Ε Μ Α Τ Α Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο Υ
Τι είναι Marketing και η προσαρμογή του στον χώρο του φαρμακείου
Φάσεις εφαρμογής marketing στο φαρμακείο
Τα εργαλεία του marketing στην υπηρεσία του φαρμακοποιού
Τι είναι αγορά
Η αγορά σαν σύστημα εισροών και εκροών
Βασικές έννοιες marketing φαρμακείου
Το μείγμα marketing φαρμακείου (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση)
Το μείγμα προβολής ή προώθησης που εξυπηρετεί τις ανάγκες του φαρμακείου (διαφήμιση, προσωπική πώληση, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις ή δημοσιότητα)
Ο ρόλος του φαρμακοποιού (manager ή διαχειριστής;)
Τύποι φαρμακοποιών
Τύποι πελατών φαρμακείου
Ανάγκες και προβλήματα πελατών
Λεκτική επικοινωνία με τον πελάτη
Όλα τα προαναφερόμενα συνδυάζουν θεωρία και ασκήσεις, με στόχο την ενεργό συμμετοχή όλων των εκπαιδευόμενων.
Διάρκεια: 8 ώρες